Anketler

Anketler ve anket dünyası

 
 
 
 
İspanya`daki Murcia Üniversitesi, araştırmalarında, aşırı et yiyen erkeklerin sperm kalitesinde düşüş görüldüğünü, sebze ağırlıklı beslenen erkeklerin ise sperm kalitesinin yüksek olduğunu ortaya çıkardı. Sizin bu araştırma hakkındaki düşünceleriniz neler
Kategori: Erkek Sağlığı Anketleri   Oluşturdu: 2010-08-25 09:14:43

İspanya`daki Murcia Üniversitesi, araştırmalarında, aşırı et yiyen erkeklerin sperm kalitesinde düşüş görüldüğünü, sebze ağırlıklı beslenen erkeklerin ise sperm kalitesinin yüksek olduğunu ortaya çıkardı. Sizin bu araştırma hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

Kullanıcının diğer anketleri
Benzer anketler
Son Anketler
eti negro (29 Votes)
eti negro (23 Votes)
eti negro (24 Votes)
eti negro (24 Votes)
En çok oylanan anketler
 
 
 
 

Anketler.net

Üye Girişi

Anketler.net e üye olarak siz de anket paylaşabilirsiniz